Panel moderatora ]

Wentylacja łazienki

wod-kan

Wentylacja łazienki

Nieprzeczytany postprzez wader » Pn lut 17, 2014 5:50 am

Dzień dobry:) Jak to jest z tą wentylacją łazienki?Czy to prawda że każda łazienka powinna mieć swój oddzielny komin wentylacji?Nie można zrobić jednego na obie łazienki czyli górną i dolną?Są położone w tym samym miejscu.
wader

Re: Wentylacja łazienki

Nieprzeczytany postprzez Bart » Pn lut 17, 2014 4:46 pm

jak tak zrobisz to zaburzysz ciąg, albo na dole w ogóle nie będziesz miał. Można wpiąć co druga kondygnację z tym, że nie wolno mieszać wc i kuchni hehe
Bart

Nieprzeczytany postprzez rollo » Wt lut 18, 2014 6:27 pm

A czemu nie można łączyć wc i kuchni?Tak tylko z ciekawości pytam bo ja już mam zrobioną wentylację i to właśnie tak jak napisałeś :)
rollo

Nieprzeczytany postprzez wader » Wt lut 18, 2014 8:20 pm

Co drugą kondygnacje?Czyli o co chodzi bo nie bardzo rozumiem,jestem całkiem nowy w temacie budownictwa
wader

Nieprzeczytany postprzez carolline19 » Pn mar 03, 2014 8:59 am

wader napisał(a):Dzień dobry:) Jak to jest z tą wentylacją łazienki?Czy to prawda że każda łazienka powinna mieć swój oddzielny komin wentylacji?Nie można zrobić jednego na obie łazienki czyli górną i dolną?Są położone w tym samym miejscu.

Jeżeli są położone w tej samej kondygnacji to wentylacja może być zrobiona razem, ale tak jak ktoś napisał - wpiąć w co drugą kondygnację.
carolline19

Nieprzeczytany postprzez gienio » Pn paź 03, 2016 8:13 am

Co do łazienki, to możecie sobie sprawdzić również akcesoria łazienkowe i umywalki w sklepie Rea. Według mnie ofertę mają naprawdę dobrą, więc może i wam się spodoba.
gienio

Nieprzeczytany postprzez kasiunia » Śr sty 25, 2017 6:30 pm